Det er vigtigt at beslutte, hvilken service din virksomhed har behov for. Nogle virksomheder går i stå hvis IT-systemerne eller computere ikke fungerer, mens det for andre virksomheder ikke er helt lige så kritisk.
Det at have en supportaftale - eller ej, er ikke afgjort af virksomhedens størrelse - det er virksomhedens behov, der bestemmer det.
I skemaet herunder kan du se hvad du kan forvente med, eller uden, en supportaftale med os.
Ingen
Næste hverdag
Indenfor 3 timer 1
Minimum afregning ved support 2
30 minutter
15 minutter
15 minutter
Minimum afregning ved onsite-besøg
60 minutter
60 minutter
30 minutter
Kørselsafregning pr. kørt km. 3
10,00 kr.
5,00 kr.
5,00 kr.
Support til Microsoft 365
Support til Windows-servere
Fjernstyring af brugerens skærm
50,00 kr.
0,00 kr.
0,00 kr.
Bindingsperiode for supportaftale
Ingen
12 måneder
12 måneder
Opsigelse af supportaftale
Ingen
Løbende måned
Løbende måned
1) Indenfor normal åbningstid.
2) Telefon- og mail-support og konsulenttimer.
3) Kørsel afregnes med minimum 50 kr.