Med en serviceaftale sørger vi for den egentlige drift af IT i din virksomhed.
Det at have en serviceaftale - eller ej, er ikke afgjort af virksomhedens størrelse - det er virksomhedens behov, der bestemmer det.
Vores timepris er
860,00 kr.
I skemaet herunder kan du se hvad du kan forvente med, eller uden, en serviceaftale med os. Har du ønsker til opgaver vi skal varetage løbende og som ikke står nævnt i skemaet, har vi naturligvis til enhver tid mulighed for at skræddersy en aftale der passer 100% til dine ønsker.
Statusmøde 4 gange årligt
Nej
Ajourføre dokumentation om netværk og servere
Nej
Løbende installation af opdateringer på server
Nej
Løbende installation af opdateringer på router og switche
Nej
Løbende installation af opdateringer til specialsoftware
Nej 1
Nej 1
Periodisk kontrol af backup på server
Nej
Periodisk kontrol af antivirus og anti-malware på server
Nej
Remote overvågning af server og udvalgte services
Nej
Servicevindue udenfor normal åbningstid
2
Vagttelefon ved akutte driftsstop udenfor normal arbejdstid
3
Bindingsperiode for serviceaftale
Ingen
12 måneder
Opsigelse af serviceaftale
Ingen
Løbende måned
Alt udført arbejde faktureres til gældende timepris jvf. serviceaftale og supportaftale.
1) Med
specialsoftware menes der eksempelvis branchespecifikt software eller programmer. Installation af opdateringer til specialsoftware, afregnes efter forbrugt tid.
2) Servicevindue udenfor normal åbningstid og uden serviceaftale, afregnes med minimim 60 minutter til gældende timepris +100%.
3) Vagttelefon ved akutte driftsstop udenfor normal arbejdstid og uden serviceaftale, afregnes med minimum 60 minutter til gældende timepris +100%. Påtager vi os opgaven og begynder at løse den, koster det 2.495,00 kr. i startgebyr, hvis du ikke har en serviceaftale.
4) Har du en
supportaftale, er rabatten på timeprisen jvf. supportaftalen. Har du
ikke en
supportaftale, gives 10% i rabat på timeprisen med en serviceaftale.